ANTYRADIO organizuje konkurs, który jest realizacją idei przyświecającej zmarłemu w tym roku Januszowi KOSIE Kosińskiemu. KOSIE zawsze na sercu leżał los nieznanych a dobrych wykonawców, które z różnych powodów nie mogły się przebić. Teraz ANTYRADIO poprzez ANTY-FEST 2009 chce młodym rockowym talentom pomóc a najlepszy z nich nagrodzić ZŁOTĄ KOSĄ. Współpartnerem ANTY-FESTU jest Megatotal.pl.
CO MOŻNA WYGRAĆ?
– ZŁOTĄ KOSĘ
– kontrakt z wytwórnią
– pełnometrażowy koncert w Hard Rock Cafe Warsaw, transmitowany przez ANTYRADIO.
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?
Młode, obiecujące zespoły rockowe bez kontraktu.
JAK TO DZIAŁA?
ETAP 1: ELIMINACJE
Do 30 grudnia można przysyłać demówki. Informacje i fragmenty twórczości zespołów, które zostaną dopuszczone do kolejnego etapu pojawią się na stronie antyradio.pl.
ETAP 2: ĆWIERĆFINAŁY
Od 1 stycznia do 28 lutego 2009 trwać będzie głosowanie wśród słuchaczy na najlepszą kapelę, która powinna zdobyć ZŁOTĄ KOSĘ i dostać kontrakt płytowy. Do półfinału wchodzi 20 najlepszych kapel.
ETAP 3: PÓLFINAŁY :
Przez cały marzec trwać będzie kolejne głosowanie, w którym spośród 20 kapel wybrana zostanie finałowa 5.
ETAP 4: FINAŁ
1 kwietnia, w rocznicę odejścia KOSY, pięć wybranych zespołów zagra na żywo po trzy utwory w warszawskim Hard Rock Cafe i zostanie poddane surowej ocenie jurorów i publiczności.
Zwycięzca wieczoru zgarnia całą pulę.
JAK WZIĄĆ UDZIAŁ?
Wystarczy do końca roku przesłać demówkę do ANTYRADIA:
ANTYRADIO
ul. Żurawia 8
00-503 Warszawa
z dopiskiem: ANTY-FEST 2009
Partnerzy ANTYFESTU:
– Firma Fonograficzna
– serwis megatotal.pl